De start van ...

Auteur: Ina Oome
Categorie: column by INA!

Begin van de lente! De start van een nieuw seizoen. Symbolisch voor langere dagen, zonnig weer en alles wat groeit en bloeit. Nieuwe frisse start waarin mooie dingen ontpoppen. Geen mooiere periode om een ommezwaai te maken, nieuwe dingen te ontwikkelen en op frisse wijze te starten. Met deze gedachte in mijn achterhoofd en gedreven door passie ben ik volop in de weer met mijn lentekindje: INA!

INA! is geboren op 1 maart jongstleden en is een innovatief, gedreven en heeft een visie waarmee naar de wijde wereld wordt gekeken. Communicatief sterk, een tikje eigenwijs en zoals een lente kind betaamt vol goede ideeën.

Binnenkort laat INA! zien waar ze voor staat op de nieuwe site met een verfrissend uiterlijk.

Misschien ook interessant

Stelling: CX is belangrijker dan marketing

A satisfied customer is the best strategy of all!
Meer lezen

Stelling: ‘Alle Nederlandse retailers moeten uitgever worden’

Sommige consumenten waarderen misschien een minder digitale en meer traditionele aanpak. 
Meer lezen

Stelling: 'B2B marketing is moeilijker dan B2C'

Focus op positionering versus focus op branding. Het eerste wat in mij opkomt, is dat B2B marketing meer van je vraagt als het gaat over de feitelijke en vaak inhoudelijke aspecten van de dienst of het product.
Meer lezen

Stelling: Krimpflatie is oplichting van de consument

Lees de reactie van Ina Oome Miss Marketing alias Bonaire Blogger zoals gepubliceerd in Marketing Tribune. Belangrijkste quote: 'Moreel kompas lijkt volledig te ontbreken.'
Meer lezen

Miss Marketing in Marketing Tribune

Volgende week verschijnt mijn 14e bijdrage in Marketing Tribune. Het zal wel mijn eerste bijdrage zijn als Miss Marketing Bonaire c.q. Bonaire Blogger. Paar duizend kilometer verder, met flamingo's in plaats van reigers en het hele jaar rond mooi weer.
Meer lezen